زنان را چگونه شهوتي كنيم ؟

سايت همسريابي شيدايي - 200 هزار نفر آماده ازدواج دائم و موقت

زنان را چگونه شهوتي كنيم ؟

۳۲ بازديد
چگونه زنان را هات و شهوتي كنيم (جزئيات كامل)

زنان را چگونه شهوتي كنيم ؟

 

شوهران و همسراني هستند كه دلشان ميخواهد زن شان را شهوتي و هات كنن ، براي شهوتي كردن همسر خود در ادامه مطلب روش هاي چگونه زنان را داغ و شهوتي كنيم  بيان شده است با سماتك همراه شويد.

 

براي داغ شدن بدن خانم ها در رابطه جنسي و برانگيخته شدن آن ها ذكر چند نكته ضروري است كه مي تواند به خانم ها كمك كند. 

 

نكات جنسي ويژه زنان

1-هنگامي كه همسرتان از شما عمل زناشويي را طلب مي‌كند او را منتظر نگذاريد .

 

2-به گونه اي رفتار كنيد ، كه هميشه در اختيار شوهر خويش باشيد و او را از آنچه كه در شريعت مجاز است ، منع نكنيد .

 

3-هر زني حق دارد بداند چگونه مي تواند از رابطه جنسي لذت ببرد ، بنابراين سعي كنيد متوجه شويد كه در چه موقعيت هايي از رابطه با همسرتان لذت بيشتري مي بريد؛ گرمي ، وقت مناسب ، شادماني ، چه مكاني و چگونگي رابطه و … ، براي خود حق قائل باشيد كه شما هم اجازه داريد سايت ازدواج اينترنتي صيغه يابي صيقه سايت صيغه موقت سايت صيغه موقت سايت ازدواج سايت ازدواج سيغه از همسرتان لذت ببريد ؛ زيرا شما هم شايسته آن هستيد كه وقتي برايتان صرف شود و با لذت جنسي آرامش يابيد .

 

4- به گزارش سماتك رابطه اي دوستانه بلكه عاشقانه با همسرتان داشته باشيد ، اگر چنين رابطه اي نباشد از رابطه جنسي بهره لازم را نخواهيد برد .

 

5-به ويژگي هاي فردي ، ظاهري ، آرايش ، تنوع لباس ، راه هاي دلربايي از همسر و حتي توجه به تناسب اندام ، بهداشت و… مي تواند شما را جذاب‌تر نشان دهد ؛ زيرا جذابيت ظاهر ، نرمي رفتار و پاكيزگي در جنبه هاي مختلف در كشش جنسي همسرتان بسيار مهم و تعيين كننده است

 

6-مي توانيد گفته خود را با لبخند محبت آميز بر لب همراه كنيد و با پرهيز از شرم زدگي بي مورد همراه با ظرافتي پنهاني در رفتار و حركات ، يا با سخنان نرم و مكرر و ارادي جمله هاي پر كشش بر جان و روان همسرتان تاثير بگذاريد .

 

7-مناسب است هنگامي به فعاليت جنسي بپردازيد كه تحريك پذيري بيشتري وجود دارد ، اگر در روز هاي بخصوصي از دوره ماهانه ميل جنسي تشديد مي شود ، در همان روز ها همسر خود را به هم خوابي دعوت كنيد و همواره پيش از آن استراحت كافي كرده باشيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.